Результати роботи команди «Мотохелп» у 2016 роцi

Доброго ранку, В’єтнам!
Прийшов час підбивати підсумки, вже минулого, 2016-го. Рiк був рiзний. Однозначно важкий, як i для багатьох в нашій країні, але більшою мiрою він був насичений подiями, про котрi далi йтиме мова. Мотохелп не лише гiдно «витримав» цей рiк, ми спромоглися значно вирости як органiзацiя.
Та нiкуди правду не подіти – ми гордо заявляємо, що починаємо свій 10-й сезон. Ти тiльки уяви – 10-й сезон, Карл!))) Починаємо його готовими до рiзного роду сценарiїв 2017 року (це стосується не лише ДТП).

Основними новинами минулого року для  Мотохелпу стали:

  • На початку 2016 внесено змiни в Устав ГО «Мотохелп», чим ми значно розширили сфери своєї дiяльностi. Заклали можливостi волонтерства для АТО, медичнi навчання ЗСУ та Нацiональної Полiцiї України, реагування не лише на ДТП, а й на катастрофи, вiйну, масовi заворушення  та iнше.
  • У 2016 роцi ми вибороли (та вже втiлили) свiй перший грантовий проект, що виконується в рамках Проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти за підтримки Уряду Канади та Програмної ініціативи «Права людини та правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» (довгенька назва, ага?). Грант невеликий, близько 64 000 грн, однак вiн значно допомiг нам. А що найголовнiше – це перша наша перемога в царині залучення грантового фiнансування, що дуже важливо для подальшого розвитку органiзацiї. Цiй перемозi передувало не мало вiдмов, але ми зробили це!
  • Мотохелп заключив цiннi для нас меморандуми про спiвпрацю з  Нацiональною Полiцiєю України та Нацiональним Товариством Червоного Хреста України.
  • У другiй половинi 2016 Мотохелп реструктуризував свої рахунки. Окрiм основного рахунку органiзацiї, в нас з’явився окремий рахунок для допомоги бiйцям АТО та окремий рахунок для допомоги важким постраждалим на операцiйному та реанiмацiйному етапах. Це, до речi, пiдняло напрям волонтерства в АТО на новий рiвень. Нашi рахунки ви можете побачити тут http://motohelp.ua/help-moto/
  • Команда Мотохелпу отримала сертифікацію Червоного Хреста з надання першої невідкладної допомоги.
  • Звичайно, не обійшлося і без проблем. Чого приховувати! У 2017 перед нами постануть виклики щодо роботи всередині команди Мотохелпу. Особливо в операторському відділі, бо бути волонтером з трубкою оператора – шалено важка задача. Тому, якщо у когось є бажання допомагати нам своєю працею – будемо раді))) Але попереджаємо – завдання не з легких, часом нудне… та, іноді, у вас буде можливість допомагати людям в екстрених випадках, і, можливо, виживаннi.
  • Все частіше до Мотохелпу надходять прохання завiряти наші звіти печаткою для надання їх до суду, як офіційний документ. Це теж показник!
  • Практично завершено процес зміни Статуту відповідно до вимог нових законів щодо НУО. Повірте, це було боляче … Але ми вже на 90% пройшли цi кола пекла.
Навчальний центр «Мотохелп»:

За 2016 рік ми провели 33 заняття / семінари / тренінги з медицини, дій в екстремальній ситуації та юридичних питань.

Підтримка спортивних і масових заходів:

Ми надали супровiд, як маршали та парамедики, на тридцяти спортивно-масових заходах. Серед них:

  • Чемпiонат України з велогонок
  • Міжнародна велогонка Горизонт-Парк
  • Фінальний етап чемпіонату України з мотокросу ФМУ
  • Марафони, напівмарафони, триатлон та багато іншого)
Волонтерство в АТО:

Багато волонтерських організацій у 2016 закрилися, тому обсяг надходжень бiйцям значно знизився. Тому ми зробили допомогу бійцям повністю офіційним напрямком дiяльностi нашої громадської організації. Це наша громадянська позиція й ми будемо допомагати нашим воїнам всім, чим зможемо поки Україна не переможе у війні проти сепаратистсько-російських окупаційних військ.

За 2016 рік ми відправили десятки вантажів в зону АТО. Основнi нашi напрямки: медична допомога базовим та мобільним госпіталям (у тому числі мед обладнанням), медротам та тактична медицина. Але ми, так само, намагаємося допомагати екіпуванням, амуніцією, спорядженням та технікою. У 2017 плануємо зробити звітність по цьому напрямку ще більш детальною та повною.

Щиро вдячнi всiм, хто нам допомогає!

Допомогти в закупівлi необхiдного для бійців та госпіталів можна за наступними реквізитами:

Рахунок ГО «Мотохелп» для допомоги у АТО:
Картка «Приватбанку»: 5169 3305 1033 3138 (для поповнення з терміналів або для користувачів «Приват24»)
Р/р ‎26005056217953 (можна використовувати як номер картки)
ПАТ КБ ПриватБанк, Столична філія
МФО 380269
ЕДРПОУ/ДРФО ‎39127681

Будемо вдячні за допомогу!

Кількість ДТП з двоколісними за 2016 рiк у Києві та областi, про які дізнався «Мотохелп»: 483.

  • Виїзди на місце події: 343
  • Консультування по телефону: 39
  • Надто пізно отримана інформація про ДТП: 47
  • Не мали ресурсів для виїзду: 54

Коефіцієнт реагування «Мотохелп» на ДТП (KPI): 88%

У 12% випадкiв ми не змогли знайти ресурсів для реагування та допомоги на аварії, але майже на 90% ДТП, про які ми своєчасно отримали інформацію, Мотохелпом було надано допомогу. Вважаємо це гідним показником.

У порівнянні з 2015-м, показник реагування виріс на 6%, й ДТП в 2016 було більше …

Найактивніші волонтери Мотохелпу за 2016 рiк:

  • Zina – 76 виїздів!
  • ZluiSobaka – 45
  • Kovalsky – 37
  • FiXX – 37

Команда, величезне дякую Вам за таку роботу!

Статистика по району та часу доби:

  • Найбiльш аварійний район Києва: Шевченківський
  • Найбiльш аварійний день тижня: вівторок та четвер
  • Найбiльш аварійний час доби: 17:00-20:00

Викрадень мототехнiки по Києву: 99. Але ця цифра тільки наші дані, ми впевнені, що вона значно нижча за офіційнi данi. За нашою оцінкою, в 2016 році ми маємо 30% збільшення викрадень мототехніки (до речі квартинi крадіжки, теж сильно почастiшали). Робіть висновки та ретельніше охороняйте своїх залізних коней.

Нагадаємо, що якщо у вас викрали мотоцикл або скутер, залишайте інформацію на сторінці http://motohelp.ua/stealing/post/zayavka-ob-ugone/. Ми поширимо її на наших інформаційних ресурсах та будемо сприяти Вам у поверненні техніки.

Вина в  ДТП:

вина у дтпЯкщо дивитись на абсолютні кількісні показники в цілому (по двоколісним та автомобілістам), то вина розподіляється приблизно 50% на 50%, з зовсім  незначною перевагою у сторону автомобілістів (0,5-1%), що не є суттєвим.

Звідси робимо висновки, що правил однаково не дотримуються усі учасники дорожнього руху. Звичайно у кожного свої «недоліки» – стосовно особливостей порушень різними категоріями водіїв. Особливо це стосується саме мотоциклістів (на відміну від скутеристів або велосипедистів).

Окремо відзначилися в 2016:

  • Потрапили в ДТП в нетверезому стані: 10 *
    • Мотоциклiсти: 10 *
    • За кермом скутера: 10 *
    • За кермом автомобіля: 7 *
  • Водії двоколісних ТЗ, які зникли з місця ДТП: 17.
  • Водії авто, які зникли з місця ДТП: 7
  • Водії двоколісних ТЗ, які не впоралися з керуванням: 50

* Інформацію про нетверезий стан водія ми зазвичай отримуємо на місці ДТП , орієнтуючись на типовий запах та характерну поведінку учасника. Нашу оцінку НЕ слід вважати офіційними даними й вона може НЕ співпадати з результатами експертизи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння. Але ми вважаємо, що офіційно нетверезих водіїв значно більше, ніж зазначено в нас.

Типи транспортних засобів:

типи тз в дтп

2016 рік пройшов під гаслом «велосипедний бум». Дивлячись на цю картинку, розумієш, що час ставити одну пісеньку Ленінграда … https://www.youtube.com/watch?v=DgdP5U28jHc

Насправді кількість велосипедистів зростає, і це добре. Але інфраструктура доріг не встигає підлаштовуватися під спортивно-велосипедний спосіб життя – це погано. В результаті отримуємо те, що велосипедисти вийшли на лідуюче місце в кількості ДТП серед двоколісних.

І просимо  не клеймити – «це тому що вони не знають правил дорожнього руху”, бо вина в ДТП в них якраз не висока. Так само, як і у скутеристів.

А ось картина суто стосовно мотоциклістів:типи двохколесных в дтп

Нарешті любителі спортивних мотоциклів поступилися своєю багаторазовою першістю стрітам.

Було б дуже цікаво провести аналіз, якби у нас були дані по реєстрації мототехніки, щоб знати приріст кількості в тій чи іншій категорії мотоциклів. Але, вибачайте – таких даних у нас на жаль немає.

Травматизм у ДТП:

травми в дтп 2016Тут у нас є невелика перемога – найстрашніший показник (смертнiсть) знижується 2 роки поспіль. У 2016 році – 3,93%, що на 0,65% нижче ніж в 2015. «Що за мізерна різниця у відсотку ?!» – ви можете запитати. А насправді це 2-3 людських життя, якщо взяти кількість ДТП у цьому році.

З іншого боку кількість важких і середніх постраждалих зросла. На 1% більше водiїв двоколісних потрапили в реанімацію у 2016. На 7% більше людей, які отримали травми середньої тяжкості (в основному це переломи кінцівок).

Команда Мотохелпу допомогла в 31 випадку з «важкими» постраждалими в 2016 році. Кожен з подібних випадків це для нас цілий комплекс заходів: оперативний пошук родичів потерпілого, забезпечення терміновими медикаментами в операційній, забезпечення медикаментами на період реанімації, допомога родичам потерпілого в зборі фінансових коштів на лікування, організація груп донорів крові (якi досить часто складаються з нас же) , психологічна підтримка родичів та багато інших пригод мотохелпівців в лікарнях.

«Саппорт важкого» – це найважливіша і відповідальна частина роботи нашої команди. Сподіваємося, що в 2017 році такої роботи буде менше.

Зростання кількості постраждалих, яким потрібна та чи інша медична допомога, підштовхнуло нас відкрити окремий рахунок для коштів на закупівлю в аптеках. Перевірили – працює. Реквізити можете побачити на нашому сайті http://motohelp.ua/help-moto/ Повірте, постраждалі будуть вам вдячні за допомогу, саме в той момент, коли вона їм особливо потрібна;)

Порівняння кількості ДТП в 2014-2016 роках

статистика дтп з мото

Для наочного порівняння кількості ДТП:

  • 2014 рік – 507
  • 2015 рік – 438
  • 2016 рік – 483

Складно сказати хороші чи погані ці показники. Зупинимося на тому, що вони середні … і давайте будемо обережнішими в прийдешньому сезоні.

Фінансова звітність

фин*зеленим на графіку показані надходження, червоним – витрати.

Завдяки Вашій допомозі (а без неї ми, насправді, нікуди), можемо сказати, що Мотохелп нарешті закінчив рік з додатнiм балансом та без спонсування з кишені команди. В якійсь мірі допоміг грантовий проект, але Ваша допомога справді неоціненна!

Справедливо зауважити, що на графiку відзначені надходження як з основного, так iз грантового та АТОшного рахунків.

З 2016 на наш рахунок надійшло 233 734,42 грн.

  • Благодійні внески громадськості: 125 416,93 грн. Величезне вам спасибі! Ця допомога вкрай потрібна для роботи Мотохелпу!
  • Цільові пожертвування на допомогу бійцям АТО: 37 821,71 гривень (з моменту відкриття рахунку).
  • Грантові надходження по проекту «Підвищення правової обізнаності та захист двоколісніх на дорозі»: 64 795,78 гривень.
  • Членські внески волонтерів Мотохелпу: 4 500 гривень.
  • Надходження на рахунок для допомоги важким простраждалим: 1 200.

Наші витрати в 2016 склали 219 714,43 грн.

На цій діаграмі Ви можете більш детально побачити на що ми витрачали гроші:

расходы мотохелпа

Наші плани в 2017

А плани у нас, як завжди, амбіційні:

  • Розробка програми для звернень громадськості щодо дефектiв дорожнього покриття. Пілотний проект (без програми) ми вважаємо успішним. А також у планах підписання меморандуму з Київавтодором.
  • Підвищення KPI реагування на аварії до 90% (всього + 2%, я дев’ятка на початку цього показника потішить).
  • Розробка внутрішньої iнформацiйної системи Мотохелпу. Проект вже почали. Плануємо поліпшити автоматизацію та розширити можливості по нашим процесам.
  • Знайти хоча б 1-2 грантових проекти. Поки на цьому фронті все туманно, але у будь-якому випадку ми намагаємося та постійно беремо участь у грантових тендерах.
  • Вибудувати ефективну систему спiвпрацi з поліцією щодо пошуку викрадених транспортних засобів.
  • Продовжити проекти з навчання поліції.
  • Щодо решти все, як і раніше: надавати допомогу на ДТП, допомагати у лікарнях, допомагати бійцям в АТО, парамедична допомога на змаганнях та робота над тим, щоб  зробити цю країну кращою. Це вже 10-й рік, як константа)))

І на завершення … «примітка автора»)) Від імені директора Мотохелпу, я хочу сказати Вам ще раз величезне дякую за ту підтримку, яку ви нам надаєте. Це доводить те, що ми займаємося правильною справою та ми Вам потрібні. Без ваших дзвінків про ДТП Мотохелп буде «сліпим», без Вашої фінансової підтримки ми не купимо медицину та рації волонтерам, а постраждалим медицину в лікарню. Без Вас в АТО не відправиться жоден вантаж …

9 років Ви допомагаєте нам, а ми дуже намагаємося допомагати Вам у важкі та екстрені хвилини.

Тут, я не можу передати всім Вам вдячнi слова матері чи батька, які забирають сина з лікарні, де він пролежав між небом та землею місяць в реанімації … та де він вижив завдяки лікарям, Вашiй допомозi та нашій роботі. Повірте – їх багато, й вони Вам всім безмежно вдячні. І будуть вдячні все життя.

Всього Вам найкращого у 2017! А головне – щоб ви зустрічалися з мотохелпiвцями тільки на тренінгах, масових заходах, зльотах та при інших приємних обставинах 😉

Успіхів! Разом переможемо))

Допоможіть команді  «Мотохелп» допомагати і рятувати постраждалих у ДТП!

  1. через кнопку «Пожертвувати» на нашій сторінці у Facebook;
  2. за посиланням http://motohelp.ua/help-moto/, де опубліковані наші реквізити і автоматизований сервіс для пожертвувань, а також описані наші поточні потреби.

Ми вдячні заздалегідь за будь-яку допомогу!

Працюємо далі.
Нехай щастить на дорогах!
З повагою,
Команда «Мотохелп»

 

Свіжі події:

09.02.2018 37

Вчера, примерно в 13:15 произошло столкновение велосипеда и автомобиля Ford.

О механизме ДТП нам говорить сложно – предполагаем, что велосипедист двигался около бровки “против шерсти” (что не правильно) , но мы не знаем почему автомобилист не увидел велосипедиста после начала движения.

В результате ДТП велосипедист, 1965го года рождения получил тяжелые повреждения. Незадолго до приезда мотохелповца на место его госпитализировали в БСП.

Предварительные травмы пострадавшего:
– перелом лобной кости
– открытая черепно-мозговая травма
– перелом ключицы
Из хорошего: пострадавший в сознании, шансы на поправку хорошие.

Вчера с карточки “для тяжелых” нами было куплено медикаментов на сумму 6 620,54 грн.

Читать далее
18.12.2017 154

16 декабря 2017 года, около часу ночи в поселке Гороховка Николаевской области был угнан мотоцикл Мт – Днепр 11 синего цвета, 1992 года выпуска.

Гос. номер: 26-20 НИЖ
Кубатура:650
Место регистрации, область: Николаевская
Номер рами/VIN: **** 4532
Пробег: 10000
Противоугонные меры: Замок зажигания

Читать далее
16.12.2017 162

10 февраля 2017 года ночью в г.Ковель с гаражного кооператива “Промінь”, который находиться на ул. Владимирская были угнаны ЧЕТЫРИ мотоцикла. Детальное описание угнанной технике приведено ниже.
1.Мотоцикл KawasakiEr 5
2.Мотоцикл Yamaha FZ 6
3.Мотоцикл КТМ RC 125
4. Мотоцикл КТМ RC 390

Читать далее
16.12.2017 117

22 ноября 2017 года, около 21.00 во Львове с автостоянки по ул. Плугова, 6 был угнан мотоцикл YAMAHA YBR 125 синего цвета, 2010 года выпуска.

Гос. номер: АА7480АА
Кубатура:125
Место регистрации, область: Киев, Киевская
Номер рами/VIN: **** 0882
Пробег: 27000
Место, откуда угнали: Автостоянка
Район, откуда угнали:г. Львов, ул. Плугова, 6
Противоугонные меры: Блокировка руля

Читать далее
16.12.2017 108

13 сентября 2017 года, около 02.00 в Днепровском районе г.Киев был угнан мотоцикл GEON TOURER 350 черного цвета, 2015 года выпуска.

Гос. номер: АН8078АВ
Кубатура:320
Место регистрации, область: г,Дружковка, Донецкая обл.
Номер рами/VIN: **** 0138
Пробег: 18000
Район от куда угнали: г.Киев, бульвар Перова, 16
Противоугонные меры: Сигналка, цепь

Читать далее
30.11.2017 154

До начала зимы осталась всего пара дней, сезон можно считать закрытым. Но мы не собираемся снижать активностей.

Это не мотоДТП, но оно очень похоже на ДТП с Денисом Худовым.

26.11.2017 в вечернее время в г. Бровары произошло страшное ДТП. Случилось все возле одного злачного места на Торгмаше – Золотая Рыбка, там собирается всякий сброд… водитель автомобиля там отдыхал, и по предварительным данным, после “отдыха” сел за руль в состоянии алкогольного опьянения, в его машине еще были пассажиры (похоже, в таком же состоянии).
Игорь переходил дорогу, возвращался с друзьями из сауны домой. Сдавая назад автомобиль зацепил Игоря за одежду. Водитель авто рванул вперед и потащил его по асфальту. Друзья Игоря бежали за машиной и кричали, но без результатов.. Автомобиль с пьяным водителем протащил парня приблизительно 1км 300 м. После чего машина скрылась, а Игорь остался на дороге пока его не обнаружил таксист.
Личность водителя установлена, он в бегах, полиция ведет работу по розыску.

У Игоря повреждено порядка 30% кожного покрова, стерты до костей мышцы грудной клетки, открытый перелом правой кисти, сильные повреждения покровов брюшного отдела.
Есть угроза заражения крови.
Нужна еще вакцина от столбняка, пока не можем найти.

Игорь был госпитализирован в Броварскую ЦРБ, оттуда уже перевезли в БСМП, сегодня его должны перевести в “ожоговый центр” (КМКЛ №2).
Находится в реанимации, состояние оценивается как тяжелое.

Сложность травмы в том, что по сути сейчас из трети тела пострадавшего идет постоянная потеря жидкости. Его постоянно надо будет “вливать” компонентами крови, чтобы не допустить шока. Другими словами помогать ему выжить.

Случай сложный, нужна помощь всех, кто хочет и может сдать кровь.
Это ведь и есть те патроны, которыми пострадавший и врачи ведут свои бои с костлявой. Так что, волонтеры-доноры, сольемся?

Читать далее


Наші партнери:

Товариство Червоного Хреста України
Harley-Davidson® Kyiv
Защитим защитника