Результати роботи команди «Мотохелп» у 2016 роцi

Доброго ранку, В’єтнам!
Прийшов час підбивати підсумки, вже минулого, 2016-го. Рiк був рiзний. Однозначно важкий, як i для багатьох в нашій країні, але більшою мiрою він був насичений подiями, про котрi далi йтиме мова. Мотохелп не лише гiдно «витримав» цей рiк, ми спромоглися значно вирости як органiзацiя.
Та нiкуди правду не подіти – ми гордо заявляємо, що починаємо свій 10-й сезон. Ти тiльки уяви – 10-й сезон, Карл!))) Починаємо його готовими до рiзного роду сценарiїв 2017 року (це стосується не лише ДТП).

Основними новинами минулого року для  Мотохелпу стали:

  • На початку 2016 внесено змiни в Устав ГО «Мотохелп», чим ми значно розширили сфери своєї дiяльностi. Заклали можливостi волонтерства для АТО, медичнi навчання ЗСУ та Нацiональної Полiцiї України, реагування не лише на ДТП, а й на катастрофи, вiйну, масовi заворушення  та iнше.
  • У 2016 роцi ми вибороли (та вже втiлили) свiй перший грантовий проект, що виконується в рамках Проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти за підтримки Уряду Канади та Програмної ініціативи «Права людини та правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» (довгенька назва, ага?). Грант невеликий, близько 64 000 грн, однак вiн значно допомiг нам. А що найголовнiше – це перша наша перемога в царині залучення грантового фiнансування, що дуже важливо для подальшого розвитку органiзацiї. Цiй перемозi передувало не мало вiдмов, але ми зробили це!
  • Мотохелп заключив цiннi для нас меморандуми про спiвпрацю з  Нацiональною Полiцiєю України та Нацiональним Товариством Червоного Хреста України.
  • У другiй половинi 2016 Мотохелп реструктуризував свої рахунки. Окрiм основного рахунку органiзацiї, в нас з’явився окремий рахунок для допомоги бiйцям АТО та окремий рахунок для допомоги важким постраждалим на операцiйному та реанiмацiйному етапах. Це, до речi, пiдняло напрям волонтерства в АТО на новий рiвень. Нашi рахунки ви можете побачити тут http://motohelp.ua/help-moto/
  • Команда Мотохелпу отримала сертифікацію Червоного Хреста з надання першої невідкладної допомоги.
  • Звичайно, не обійшлося і без проблем. Чого приховувати! У 2017 перед нами постануть виклики щодо роботи всередині команди Мотохелпу. Особливо в операторському відділі, бо бути волонтером з трубкою оператора – шалено важка задача. Тому, якщо у когось є бажання допомагати нам своєю працею – будемо раді))) Але попереджаємо – завдання не з легких, часом нудне… та, іноді, у вас буде можливість допомагати людям в екстрених випадках, і, можливо, виживаннi.
  • Все частіше до Мотохелпу надходять прохання завiряти наші звіти печаткою для надання їх до суду, як офіційний документ. Це теж показник!
  • Практично завершено процес зміни Статуту відповідно до вимог нових законів щодо НУО. Повірте, це було боляче … Але ми вже на 90% пройшли цi кола пекла.
Навчальний центр «Мотохелп»:

За 2016 рік ми провели 33 заняття / семінари / тренінги з медицини, дій в екстремальній ситуації та юридичних питань.

Підтримка спортивних і масових заходів:

Ми надали супровiд, як маршали та парамедики, на тридцяти спортивно-масових заходах. Серед них:

  • Чемпiонат України з велогонок
  • Міжнародна велогонка Горизонт-Парк
  • Фінальний етап чемпіонату України з мотокросу ФМУ
  • Марафони, напівмарафони, триатлон та багато іншого)
Волонтерство в АТО:

Багато волонтерських організацій у 2016 закрилися, тому обсяг надходжень бiйцям значно знизився. Тому ми зробили допомогу бійцям повністю офіційним напрямком дiяльностi нашої громадської організації. Це наша громадянська позиція й ми будемо допомагати нашим воїнам всім, чим зможемо поки Україна не переможе у війні проти сепаратистсько-російських окупаційних військ.

За 2016 рік ми відправили десятки вантажів в зону АТО. Основнi нашi напрямки: медична допомога базовим та мобільним госпіталям (у тому числі мед обладнанням), медротам та тактична медицина. Але ми, так само, намагаємося допомагати екіпуванням, амуніцією, спорядженням та технікою. У 2017 плануємо зробити звітність по цьому напрямку ще більш детальною та повною.

Щиро вдячнi всiм, хто нам допомогає!

Допомогти в закупівлi необхiдного для бійців та госпіталів можна за наступними реквізитами:

Рахунок ГО «Мотохелп» для допомоги у АТО:
Картка «Приватбанку»: 5169 3305 1033 3138 (для поповнення з терміналів або для користувачів «Приват24»)
Р/р ‎26005056217953 (можна використовувати як номер картки)
ПАТ КБ ПриватБанк, Столична філія
МФО 380269
ЕДРПОУ/ДРФО ‎39127681

Будемо вдячні за допомогу!

Кількість ДТП з двоколісними за 2016 рiк у Києві та областi, про які дізнався «Мотохелп»: 483.

  • Виїзди на місце події: 343
  • Консультування по телефону: 39
  • Надто пізно отримана інформація про ДТП: 47
  • Не мали ресурсів для виїзду: 54

Коефіцієнт реагування «Мотохелп» на ДТП (KPI): 88%

У 12% випадкiв ми не змогли знайти ресурсів для реагування та допомоги на аварії, але майже на 90% ДТП, про які ми своєчасно отримали інформацію, Мотохелпом було надано допомогу. Вважаємо це гідним показником.

У порівнянні з 2015-м, показник реагування виріс на 6%, й ДТП в 2016 було більше …

Найактивніші волонтери Мотохелпу за 2016 рiк:

  • Zina – 76 виїздів!
  • ZluiSobaka – 45
  • Kovalsky – 37
  • FiXX – 37

Команда, величезне дякую Вам за таку роботу!

Статистика по району та часу доби:

  • Найбiльш аварійний район Києва: Шевченківський
  • Найбiльш аварійний день тижня: вівторок та четвер
  • Найбiльш аварійний час доби: 17:00-20:00

Викрадень мототехнiки по Києву: 99. Але ця цифра тільки наші дані, ми впевнені, що вона значно нижча за офіційнi данi. За нашою оцінкою, в 2016 році ми маємо 30% збільшення викрадень мототехніки (до речі квартинi крадіжки, теж сильно почастiшали). Робіть висновки та ретельніше охороняйте своїх залізних коней.

Нагадаємо, що якщо у вас викрали мотоцикл або скутер, залишайте інформацію на сторінці http://motohelp.ua/stealing/post/zayavka-ob-ugone/. Ми поширимо її на наших інформаційних ресурсах та будемо сприяти Вам у поверненні техніки.

Вина в  ДТП:

вина у дтпЯкщо дивитись на абсолютні кількісні показники в цілому (по двоколісним та автомобілістам), то вина розподіляється приблизно 50% на 50%, з зовсім  незначною перевагою у сторону автомобілістів (0,5-1%), що не є суттєвим.

Звідси робимо висновки, що правил однаково не дотримуються усі учасники дорожнього руху. Звичайно у кожного свої «недоліки» – стосовно особливостей порушень різними категоріями водіїв. Особливо це стосується саме мотоциклістів (на відміну від скутеристів або велосипедистів).

Окремо відзначилися в 2016:

  • Потрапили в ДТП в нетверезому стані: 10 *
    • Мотоциклiсти: 10 *
    • За кермом скутера: 10 *
    • За кермом автомобіля: 7 *
  • Водії двоколісних ТЗ, які зникли з місця ДТП: 17.
  • Водії авто, які зникли з місця ДТП: 7
  • Водії двоколісних ТЗ, які не впоралися з керуванням: 50

* Інформацію про нетверезий стан водія ми зазвичай отримуємо на місці ДТП , орієнтуючись на типовий запах та характерну поведінку учасника. Нашу оцінку НЕ слід вважати офіційними даними й вона може НЕ співпадати з результатами експертизи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння. Але ми вважаємо, що офіційно нетверезих водіїв значно більше, ніж зазначено в нас.

Типи транспортних засобів:

типи тз в дтп

2016 рік пройшов під гаслом «велосипедний бум». Дивлячись на цю картинку, розумієш, що час ставити одну пісеньку Ленінграда … https://www.youtube.com/watch?v=DgdP5U28jHc

Насправді кількість велосипедистів зростає, і це добре. Але інфраструктура доріг не встигає підлаштовуватися під спортивно-велосипедний спосіб життя – це погано. В результаті отримуємо те, що велосипедисти вийшли на лідуюче місце в кількості ДТП серед двоколісних.

І просимо  не клеймити – «це тому що вони не знають правил дорожнього руху”, бо вина в ДТП в них якраз не висока. Так само, як і у скутеристів.

А ось картина суто стосовно мотоциклістів:типи двохколесных в дтп

Нарешті любителі спортивних мотоциклів поступилися своєю багаторазовою першістю стрітам.

Було б дуже цікаво провести аналіз, якби у нас були дані по реєстрації мототехніки, щоб знати приріст кількості в тій чи іншій категорії мотоциклів. Але, вибачайте – таких даних у нас на жаль немає.

Травматизм у ДТП:

травми в дтп 2016Тут у нас є невелика перемога – найстрашніший показник (смертнiсть) знижується 2 роки поспіль. У 2016 році – 3,93%, що на 0,65% нижче ніж в 2015. «Що за мізерна різниця у відсотку ?!» – ви можете запитати. А насправді це 2-3 людських життя, якщо взяти кількість ДТП у цьому році.

З іншого боку кількість важких і середніх постраждалих зросла. На 1% більше водiїв двоколісних потрапили в реанімацію у 2016. На 7% більше людей, які отримали травми середньої тяжкості (в основному це переломи кінцівок).

Команда Мотохелпу допомогла в 31 випадку з «важкими» постраждалими в 2016 році. Кожен з подібних випадків це для нас цілий комплекс заходів: оперативний пошук родичів потерпілого, забезпечення терміновими медикаментами в операційній, забезпечення медикаментами на період реанімації, допомога родичам потерпілого в зборі фінансових коштів на лікування, організація груп донорів крові (якi досить часто складаються з нас же) , психологічна підтримка родичів та багато інших пригод мотохелпівців в лікарнях.

«Саппорт важкого» – це найважливіша і відповідальна частина роботи нашої команди. Сподіваємося, що в 2017 році такої роботи буде менше.

Зростання кількості постраждалих, яким потрібна та чи інша медична допомога, підштовхнуло нас відкрити окремий рахунок для коштів на закупівлю в аптеках. Перевірили – працює. Реквізити можете побачити на нашому сайті http://motohelp.ua/help-moto/ Повірте, постраждалі будуть вам вдячні за допомогу, саме в той момент, коли вона їм особливо потрібна;)

Порівняння кількості ДТП в 2014-2016 роках

статистика дтп з мото

Для наочного порівняння кількості ДТП:

  • 2014 рік – 507
  • 2015 рік – 438
  • 2016 рік – 483

Складно сказати хороші чи погані ці показники. Зупинимося на тому, що вони середні … і давайте будемо обережнішими в прийдешньому сезоні.

Фінансова звітність

фин*зеленим на графіку показані надходження, червоним – витрати.

Завдяки Вашій допомозі (а без неї ми, насправді, нікуди), можемо сказати, що Мотохелп нарешті закінчив рік з додатнiм балансом та без спонсування з кишені команди. В якійсь мірі допоміг грантовий проект, але Ваша допомога справді неоціненна!

Справедливо зауважити, що на графiку відзначені надходження як з основного, так iз грантового та АТОшного рахунків.

З 2016 на наш рахунок надійшло 233 734,42 грн.

  • Благодійні внески громадськості: 125 416,93 грн. Величезне вам спасибі! Ця допомога вкрай потрібна для роботи Мотохелпу!
  • Цільові пожертвування на допомогу бійцям АТО: 37 821,71 гривень (з моменту відкриття рахунку).
  • Грантові надходження по проекту «Підвищення правової обізнаності та захист двоколісніх на дорозі»: 64 795,78 гривень.
  • Членські внески волонтерів Мотохелпу: 4 500 гривень.
  • Надходження на рахунок для допомоги важким простраждалим: 1 200.

Наші витрати в 2016 склали 219 714,43 грн.

На цій діаграмі Ви можете більш детально побачити на що ми витрачали гроші:

расходы мотохелпа

Наші плани в 2017

А плани у нас, як завжди, амбіційні:

  • Розробка програми для звернень громадськості щодо дефектiв дорожнього покриття. Пілотний проект (без програми) ми вважаємо успішним. А також у планах підписання меморандуму з Київавтодором.
  • Підвищення KPI реагування на аварії до 90% (всього + 2%, я дев’ятка на початку цього показника потішить).
  • Розробка внутрішньої iнформацiйної системи Мотохелпу. Проект вже почали. Плануємо поліпшити автоматизацію та розширити можливості по нашим процесам.
  • Знайти хоча б 1-2 грантових проекти. Поки на цьому фронті все туманно, але у будь-якому випадку ми намагаємося та постійно беремо участь у грантових тендерах.
  • Вибудувати ефективну систему спiвпрацi з поліцією щодо пошуку викрадених транспортних засобів.
  • Продовжити проекти з навчання поліції.
  • Щодо решти все, як і раніше: надавати допомогу на ДТП, допомагати у лікарнях, допомагати бійцям в АТО, парамедична допомога на змаганнях та робота над тим, щоб  зробити цю країну кращою. Це вже 10-й рік, як константа)))

І на завершення … «примітка автора»)) Від імені директора Мотохелпу, я хочу сказати Вам ще раз величезне дякую за ту підтримку, яку ви нам надаєте. Це доводить те, що ми займаємося правильною справою та ми Вам потрібні. Без ваших дзвінків про ДТП Мотохелп буде «сліпим», без Вашої фінансової підтримки ми не купимо медицину та рації волонтерам, а постраждалим медицину в лікарню. Без Вас в АТО не відправиться жоден вантаж …

9 років Ви допомагаєте нам, а ми дуже намагаємося допомагати Вам у важкі та екстрені хвилини.

Тут, я не можу передати всім Вам вдячнi слова матері чи батька, які забирають сина з лікарні, де він пролежав між небом та землею місяць в реанімації … та де він вижив завдяки лікарям, Вашiй допомозi та нашій роботі. Повірте – їх багато, й вони Вам всім безмежно вдячні. І будуть вдячні все життя.

Всього Вам найкращого у 2017! А головне – щоб ви зустрічалися з мотохелпiвцями тільки на тренінгах, масових заходах, зльотах та при інших приємних обставинах 😉

Успіхів! Разом переможемо))

Допоможіть команді  «Мотохелп» допомагати і рятувати постраждалих у ДТП!

  1. через кнопку «Пожертвувати» на нашій сторінці у Facebook;
  2. за посиланням http://motohelp.ua/help-moto/, де опубліковані наші реквізити і автоматизований сервіс для пожертвувань, а також описані наші поточні потреби.

Ми вдячні заздалегідь за будь-яку допомогу!

Працюємо далі.
Нехай щастить на дорогах!
З повагою,
Команда «Мотохелп»

 

Свіжі події:

19.09.2017 20

07 сентября 2017 года около 00-00 ночи в Пуще-Водице был угнан мотоцикл Honda Steed, 1998 года выпуска.

Гос. номер: AA5385AB
Кубатура:400
Цвет: синий (в документах – серый)
Место регистрации, область:Киев
Номер рами/VIN: ****4397
Пробег:58000
Район откуда угнали:Пуща-Водица
Место, откуда угнали:перекресток Юнкерова и 3-й линии, мотоцикл был запаркован во дворе дома.
Противоугонные меры: Трос и замок. Трос был перекушен в двух местах.

Читать далее
19.09.2017 18

16 сентября 2017 года около 12-00 в Подольском районе г.Киев был угнан мотоцикл Kawasaki Er6n, 2008 года выпуска.

Гос. номер: AA9557OB
Кубатура:650
Цвет:Чёрный с красной рамой
Место регистрации, область:Киев
Номер рами/VIN: ****1341
Пробег:20000
Район откуда угнали: Подольский
Место, откуда угнали:Со двора

Особые приметы: Задние повороты, не по бокам, а маленькие под крылом. Крепление номерного знака отсутствует. Звезда на баке с правой стороны.

Читать далее
15.09.2017 47

В Горенычах 14 cентября угнали коричневый Yamaha T max.
Находился в закрытом гараже на территории огражденной забором.

Год выпуска 2015
Гос.номер АА0680АВ
Редкий цвет, лимитированная версия Bronze max.

Читать далее
15.09.2017 41

15 cентября был угнан черно-серый Geon x-road 200.
Место, откуда угнали – двор ул. Aрмянская, Дарницкий р-н.
Был на цепи с заблокированным рулем.

Год выпуска 2013
Гос.номер АА2126АВ
Номер рамы/VIN ****3845
Пробег 19000
Особые приметы: линза вместо фары, стронгер вместо выхлопной, самопальные проставки руля.

Читать далее
15.09.2017 25

12 сентября 2017 года около 02-00 из гаража частного сектора в г. Запорожье был угнан мотоцикл Bajaj Avenger 220 Street, 2017 года выпуска.

Гос. номер: АР9946АА
Кубатура:219
Цвет:черный
Место регистрации, область: Запорожская область, г. Запорожье
Номер рами/VIN: ****1150
Пробег:2800
Район от куда угнали: г. Запорожье, район Павло-Кичкас (школа 33), а именно переулок Стальной 5
Место, откуда угнали:гараж в частном секторе
Противоугонные меры: Блокировка руля
Особые приметы: мотоцикл новый, хорошо заметный и очень редкий.

Читать далее


Наші партнери:

RaceHorizon Park
Проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні»
Moto.kiev.ua